Diriliş Zafer Yürüyüşü Tamamlandı

3 Eylül Salı günü başlayıp 8 Eylül Pazar günü sona eren “Diriliş Yolu Yürüyüşü”ne Karaman Doğa Sporları Fotoğrafçılık Gençlik ve Spor Kulübü Derneği(KARDOF) üyeleri Yaşar İncedal ve Hasan Daşlı katılarak Karaman'ı başarıyla temsil ettiler.

Kurtuluş Savaşı'nın dönüm noktası olarak kabul edilen Sakarya Meydan Muharebesi'ni anmak için Polatlı Belediyesi tarafından 'Diriliş Yolu Yürüyüşü' gerçekleştiriliyor. 3 Eylül'de Mangal Dağı'nda başlayan yürüyüş 8 Eylül'de Dua Tepe'de son buldu. Katılımcılar 125 kilometrelik bir rotada Sakarya Savaşı'nın izlerini takip ettiler.
KARDOF Yönetim Kurulu Üyesi Yaşar İncedal yaptığı açıklamada: "3 Eylül Salı günü Polatlı Tarihi Araştırma Merkezi'nde bizi değerli yazar ve araştırmacı Albay Kadim Koç komutanımız karşıladı. Araçlarla Sakarya Meydan Muharebesi'nin kilit noktası Mangal Dağı'na hareket ettik. İlk kampımızı Mangal Dağı'nda kurduk. Akşam değerli akademisyen ve komutanlarımız savaş hakkında sunumlar yaptılar. İkinci günü türbe tepeye oradan da ikiz tepeler ve mevzileri gezdik. İkinci kampımızı Ilıca Köyü'nde yaptık.  Üçüncü günü Gazi Mustafa Kemal'in attan düşüp yaralandığı İnler Köyü'ne ulaştık. İnler Köyü aynı zamanda Yunan karargâhı ve hastanelerinin bulunduğu köydür. Gazi tepede kampımızı kurduk, gün batımında yine savaş hakkında bilgilendirme yapıldı.
Son gün önde seymenler, dağcılar ve halktan oluşan 400 kişilik grup saat 04.00'de Dua Tepe'ye 8 km'lik bir yürüyüşle saat 06.00'da ulaştık. Dualar okundu, törenin ardından Üçpınar kamp alanında faaliyeti bitirip memleketlere döndük. Organizasyonda emeği geçen başta Kıdemli Albay Kadim Koç'a, POTA'ya (Polatlı Tarihi Alanlar Tanıtım Merkezi) ve katılan herkese yürekten teşekkür ediyorum" dedi.